Vrijwilligers

We hopen dat het, net als alle andere jaren, een zeer geslaagde week zal worden, maar dat kunnen we natuurlijk niet zonder de hulp van enthousiaste vrijwilligers. Het is voor ons belangrijk om zo snel mogelijk te weten op hoeveel van deze vrijwilligers we kunnen rekenen.

Ben jij minimaal 16 jaar, heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en vind je het leuk om samen met andere collega-vrijwilligers gedurende de week een groepje kinderen in de leeftijd van 6 t/m 12 jaar te begeleiden?
Meld je dan snel aan via het onderstaand inschrijfformulier!

Bij ons kan je vanaf je 13de al meedraaien als hulpleiding. Dan sta je bijvoorbeeld als "extra" op een groep. Ook is het mogelijk om deze week in te zetten voor 'Maatschappelijke Stage' of om te ervaren hoe het is om met kinderen te werken (om daarna eventueel een passende opleiding te vinden).
Sowieso wordt iedereen professioneel begeleid vanuit Stichting Welzijn Brummen.

Kunnen wij (weer) op jou rekenen? Laat het ons weten door hieronder je gegevens in te vullen!

Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld.

Naam:
Adres:
Postcode/woonplaats:
Telefoonnummer(s):
Emailadres:
Geboortedatum:
Ik wil de KVS gebruiken voor Maatschappelijke Stage:
Vraag en/of opmerkingen (niet verplicht):
Beveiligingscode: